Pearls for Girls

Idag har jag varit på Älvsjömässan i sthlm. Jag var där och kollade på heminredning och smycken. Jag har varit sugen ett tag nu på att ta in smycken och sälja i salongen.... och idag hade jag chansen att kolla runt lite på olika märken. Man blev ju verkligen överväldigad av hur mycket det fanns. Men jag hittade till slut ett märke som heter "Pearls for Girls". Jättefina silver smycken. :) Jag köpte ett ställ fyllt med både ringar, örhängen, halsband och armband.

http://www.pearlsforgirls.se/index.html






Det var lite av de smycken som kommer finnas i salongen. Jag hoppas på att de kommer in om ca 2 veckor.

Ikväll är jag på Ekerlö hos Aimee. Det var meningen att vi skulle festa lite men vi blev så trötta så nu är det snart sovdax istället. Imorgon bär det av hemåt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0