Glad påsk!!

Då är påsken nästan över då. Det har varit en ganska hård helg med många fester så det ska faktiskt bli lite skönt med vardag igen. Nu ska jag även ha barnen oxå måndag till torsdag. Det är hemskt vad man längtar efter dom när man inte har dom hos sig varje dag.

Jag har nu fått hem något nytt till salongen oxå.....Epilar system!!     EPILAR SYSTEMET är det första effektiva enzym-baserade produkten för permanent hårborttagning, helt utan biverkningar.

Det utförs alltid på en professionel hudvårdssalong omedelbart efter vaxning eller epilering. Två geler masseras in i huden. När de "blandas" på huden tränger Epilar ner i de öppna och tomma hårsäckarna och bryter ner proteinet i hårsäcken med resultatet att cellerna inte längre kan producera hår.

För att ta bort så mycket hårväxt som möjligt, måste man räkna med att utföra ca 12-18 behandlingar, i vissa fall fler, beroende på vilket område på kroppen som behandlas. Kliniska tester visar att de flesta personer behöver ca 12-18 behandlingar för att uppnå ett tillfredställande resultat.

Jag har nu börjat göra det här på mig själv.. både under armarna och på överläppen så får vi se hur många behandlingar det krävs för att bli av med allt. Spännande!!

Jag fick höra en riktigt rolig låt häromdagen.. så jag måste ju bara lägga in den här.. texten är ju såå kul.. och lite sann oxå kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0