Solen är här :)

Åh vad jag älskar solen. Äntligen kommer våren!! Jag blir på så underbart bra humör bara solen visar sig. Känns som man får ny energi och vårkänslorna bara sprutar ur en. :)
Jag skulle vilja gå ut i solen.. hålla någon i hand och äta glass.. det är väl det man ska göra när det är sånt här väder. :)
Men jag jobbar idag.. heela dagen... från 9 till halv 8 ikväll. Det gör inte så mycket iofs för då tjänar jag ju iaf pengar.
Den här veckan blir jag helt ensam.. barnen ska vara hos Conny och det ska faktiskt bli lite skönt. Jag ska jobba mycket och på kvällarna kan jag göra vad jag vill..

En klasskompis från Sthlm ringde mig för några dagar sedan och vi började prata om att försöka ses igen allihop. Det var ju så länge sedan.. så vi har nu planerat att åka Cinderella båten den 8:e maj. Det passar mig perfekt för då kan jag stanna i sthlm hela den helgen för på måndagen ska jag på Kick off med Artdeco. (sminket jag säljer)
Hoppas bara att de flesta från klassen ställer upp och hänger med på kryssningen.

Kommentarer
Postat av: Lill

Bra du har mkt arbete :-) Mina pearcingar mår så bra så :-)) Har bytt till en pärla i näsan, och nu är det jättesnyggt ska du veta!



Just ja,, min mailadress

[email protected]

Ifall du vill göra lite reklam på mitt jobb!



kram

2009-04-06 @ 17:16:50
URL: http://blogg.mysight.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0