jobbiga dagar fortsätter

Jag börjar få nog nu.. allt bara strular.. jag fick en knöl i knävecket.. ingen vet vad det är för nåt...springer till läkare hela tiden och får bara mer och mer ont..
Jag lånade pappas bil för att åka till stan och muntra upp mig. Men den bilen la av på motorvägen., fick sitta och vänta in att pappa skulle komma och bogsera hem mig...
Nu är jag på väg in till stan.. igen. Igår var jag in och köpte en sladd mellan kamera och dator.. så jag kan få in korten i datorn. När jag kom hem gick minneskortet sönder.. suck!! så nu ska jag in och köpa ett nytt sånt.

igår hade jag och jennica en mysig tjejdag på marieberg.. vi shoppade, åt på mc donalds och åt glass i solen :) Jennica blev även målad som en tiger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0