Julmarknaden

Då var det äntligen kväll då.. julmarknaden gick riktigt bra. Vi fick in massor med folk. Flera köpte presentkort och även bokade in behandlingar. Så i det stora hela känns dagen riktigt lyckad. Men det är otroligt vad trött man blir efteråt. Jag var sugen på att grogga lite med nån kompis ikväll.. men nu känns det mest som att det blir en tidig date med kudden istället. 
Jennica och Liam tyckte det var ganska kul att gå med farmor på julmarknaden.. Liam fick åka brandbil så hans lycka var gjord... och Jennica kom över förlusten att inte få åka skidor ute på julmarknaden... hon fick ju träffa tomten och fick.. ja gissa... ett paket? Nä.. en mandarin!!  Hmm dagens tomte verkar ha blivit både nyttig och snål. Personligen tycker jag nog en tablettask hade varit lite bättre.. men, men.Ho Ho Ho.

Det är konstigt.. det är bara -4 ute och ändå känns det som man ska frysa ihjäl.. andra vintrar har det ju kunnat bli mer än -20 och då har det varit ok. Hur kommer det sig?
Som ni kanske förstått så är jag ingen vinter människa.. jag passar bättre på en solig strand i Bahamas med en rosa paraplydrink i handen men jag måste ändå säga att jag hoppas snön får ligga kvar nu. Bättre det än när det bara blir plaskigt och blött ute. Man vill ju ändå ha en vit jul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0