Artdeco makeup

Idag har jag äntligen bestämt mig för att köpa in makeup till salongen!!  Jag bestämde mig för att ta in Artdeco.. det är ett bra märke som inte är sinnessjukt dyrt. Det jag gillar med Artdeco är att man kan köpa ett etui och sen bygga upp själv vad man vill ha för färger på tex ögonskuggan. Alla deras ögonskuggor och rouge ingår i ett magnetsystem så att du kan kombinera och ersätta dina favoritfärger i Beauty-boxarna. Refiller finns också för många andra produkter. 
Jag ringde upp dom på Artdeco och beställde ett sortiment... och en skåp att ha grejerna i. Nu när jag sitter och funderar på det är jag lite nervös för hur stort det skåpet är.. jag har ju inte så jättestor salong. Men det visar sig när det kommer.. vilket skulle bli några dagar efter 9:e januari.

                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0