Äntligen gjort..

Äntligen har jag städat.. passade på medan jag var själv hemma idag.  Känns bra att ha fått det gjort nu. Nu ska jag bara ta tag i tvätten oxå innan det tar slut på kläder i garderoben.  Jag tycker det är så trist att tvätta så jag gör det tyvärr alldeles för sällan. Ska verkligen försöka bättra mig på det... det kanske skulle bli ett bra nyårslöfte? Eller, jag vet inte.. jag är inte så mycket för nyårslöften. Jag kan ändå aldrig hålla dom. Jag undrar hur många gånger jag har lovat att sluta med godis i veckorna.. eller sluta röka. Men det har funkat ung i 2 dagar. Jag behöver nog en bra motivering om jag ska fixa det.
Har ni något nyårslöfte i år?





 ha ha ha ha ha ha ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0